Jag kan allt

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Isabella - 2 juli 2014 08:40

Tolka kroppen är nog något ALLA är himmla dåliga på.

Sedan har nog JÄTTE många tanken att om man får ont, trötthet eller värk att . . . . .

-JA men det går nog över snart. !   

Och det gör det ju oftas det till 80-90% .

Just nu är min kropp super öm i alla leder? Knäna värker, vaderna och låren rycker på nätterna, ryggen påminner mig att den finns oxå   

I två nätter har jag typ nästan inte sovit alls. Det är varmt jag har ont och jag är SKIT TRÖTT!

Det finns två tankar i mitt huvud som det kan vara nu.

1. Jag har träningsvärk som FAN överallt (skulle aldrig tagit 5 dagar paus) Jag vaknar av smärta när jag sover och  det är varmt och äckligt.

2. Kroppern säger nu att jag är slut och du måste sluta stressa, sluta vara en del tilllags och gör det DU vill och vill du vila GÖR det. . . . . .


Jag vill gärna tro att det är så att det är allternativ 1 som är det rätta.   Detta med att få in motionen varje dag och allt annant man ska göra när man är vuxen är en typ av stress.  Men det är väl inget nytt för alla vanliga människor. Att man ska hinna vara snygg, vara glad, vara med familjen, vara med vänner och jobba ???

Oj vart typ trött över att ens skriva det? Men frågan är vad man ska välja bort då ? Eller behöver man välja bort något?

 Näää så här tråkigt blir jag när jag inte får sova. Nu gör jag i ordning 7 min tränings grej och sedan vilar jag ända fram till jag ska jobba ikväll !  


SÅ JAG SÄGER SOM ALLTID ! DETTA GÅR ÖVER !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards