Jag kan allt

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Isabella - 4 juli 2014 10:15

God morgon eller god dag eller vad ni nu vill kalla det.

Äntligen fredag skulle man vilja säga men jag har en lång och jobbig  jobbar helg framför mig. Jag jobbar tyvärr alla kvällar   

Hela natten har Micke den stackar hostat och hostat och hostat och hostat. Vsist är det verkligen synd om han som är förkyld, men oj vad det är synd om mig med. . . . . .

Jag vakande kl 6 med huvudvärka, kl 7 med huvudvärk och nu kl 9 med huvudvärk. Min tanke idag var att ut och springa innan jobbet. Men nu vet jag inte om jag orkar.

Igår vart det ingen motion pgr av att jag STOR städade, STOR tvättade och handlade och fixade middag. För vi hade nämligen främmande från Chile. Min alldels egna  extra mamma från Chile.

Första gången jag var till Chile hade jag ju med mig en kille som heter David och vi bodde hos hans mamma när vi var där och nu har hon kommit hit till Sverige för att hälsa på David. Och som tur var att hon hörde av sig så igår komme hon och David och hälsade på och jag bjöd på mat. Fick höra flytande spanska igen och verkligen känna att jag längtar faktiskt lite till Chile igen.   

Iallfall så blev det ingen motion. Men nu när min huvudvärk inte verkar ge sig funderar jag på att bara ligga i min soffa, dricka vatten och spana igen den nya serien jag jag börjat kolla in

Orange i the new black.

Ganska rolig och sorliga sammtidig. Rekomenderar att ni kollar in den.

Men nu medan jag skrivet rill er känns det kanske som huvudvärken har blivit lite bättre.   

Men jag vet inte än, skulle verkligen vilja bara ligga i soffan HELA dagen och kolla på tv till klockan skriker till mig att:

-NU MÅSTE DU FARA TILL JOBBET ! ! ! !

Vi får se men tills vidar tar jag min kudde och lägger mig ner för att vila och titta på tv.

Så jag tror jag tar en mini semester från motionen idag med.






Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards