Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2016

Hitta bajset !

Av Isabella - 22 augusti 2016 09:59

 Den leken leker jag nu med min doktor. Frustrationen är på topp och mitt tålamod håller på att rinna över. Att vara vresigoch lite otevlig ligger inte i min natur, men är det så det måste bli snart mellan mig och alla doktorer.....  

Nu idag ahr jag träffat en tredje doktor i mitt ökande efter felet på mina satans leder och alla säger OLIKA.

Förra doktorn sa att NU lilla gumman ska du vara hemma och få denna inflamation att läka ut. Det lönns inte att vara hemma tre veckor och jobba tre. Sedan pratade han oxå om att en remis till Umeå skulle vara på sin plats när dom här i Skellefteå inte kunna riktigt få fram vad det är för fel på min.

Jag är röntgad utan resultat, prover är tagan för att kolla om det är reumatisme, utan resultat, två olika mediciner provade ,utan resultat och min värk beter sig som reumtisk värk, men det finns inga bevis på proverna som säger att det är det!

Så idag när jag trodde att nu blir det Umeå och jag blir fortsatt hemma för värken är inte bättre och vi inväntar svar från experterna i Umeå.

MEN NEJ .......... nu ska jag tillbaka i jobba redan IDAG. En kur av kortinson har satts in. Doktor tror att min värk kommer att försvinna direk för det är en eftektiv kur, tyvärr tror han oxå att direkt efter 2 veckor så kommer värken tillbaka. Det han vill ha ut av detta är att han vill veta OM det är en inflamation. Så i det stora hela så kommer jag antingen svara på kortisonet och bli super bra direkt och rfter två veckor bli sämre igen, men då vet som att det är en inflamation och jag står på RUTA 1 igen!

Tröttsamt och bajs tycker jag. Men just nu orkar jag inte bråka om detta och gör som farbror doktor säger.

Så nu mina vänner ska jag få åka till mitt jobb snick snacka en del med mina gammlingar och det känns  roligt endå.

Slut på gnällandet från mig nu .  

 
 
Annie

Annie

22 augusti 2016 11:04

Jobbigt för dig med det onda :/
Även om jag inte vet på vilket sätt och hur just du har ont, så förstår jag .. :) lever själv med smärta. det är tufft!

Hoppas det blir bättre för dig :)
Och att det går bra att jobba.

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards