Jag kan allt

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Isabella - 22 november 2017 08:42

Herregud vilken spännnde dag det är idag    I måndags klarade Rebecca av körkortsterorin och idag ska hon köra upp. Helt galet vad fort hon har tagit det. Hon har kämpat, mamma har tjatat och hon har övat. Jag hoppas verkligen hon klarar uppkörningen idag    Tänkte på det igår närjag var ute och gick med doris. Jag gick förbi Anderstorpskolan. Nu har jag en dotter som är klar. Hon har klarat av skolan, hon har extra jobb och hon tar kanske körkortet idag. Nu är hon klar. Hon är en färdig vuxen och mitt jobb som att uppfostra är SLUT nu.

Nu tar min roll som mamma en ny roll. Nu ska jag bli den där som finns till när hon vill och försöka låta bli att säga hur hon ska göra. Nu ska hon börja sitt liv , med jobb och lägenhet och kärleksliv.

Jag är otroligt tacksam att hon har träffat en super gullig och trevlig kille och jag hoppas att dom tar klivet ut i den verkliga världen tillsammans.

Jag är en stolt mamma som har fått följa henne från bebis till vuxen. vägen har verkligen inte varit spikrak men hon har har klarat sig igenskolåren, tonåren och alla andra problematiska saker som kan uppstå med bravu.

Tex igår när vi var ute och övningskörde så började hon prata om att hon vill ha teckbyxor ?    Först var det som jag skulle köpa, men sedan förklarade jag att nä, hon får lön och får faktiskt köpa själv. väl uppe på Solbacken så hittar hon ett bar skit fina för 500kr. Hon slår till dirkt och är riktigt nöjd över sig själv, att hon nu mera hellre klär på sig än att se snygg ut och behöver frysa    Det är ett vuxen tecken.

Vintern kom med buller och bong igår. snön har bara fallit och fallit och nu på morgonen så fick jag och Doris plöja oss fram. Idag är det min sista lediga dag denna vecka. Så jag ska passa på att njuta. Gjorde bort min städ dag igår. Det håller i sig detta med att vi städar en dag var här hema. Alla gör sitt så behöver inte göra mer än någon annan.

Jag återkommer i eftermiddag när jag vet hur det gick idag för Rebbe .

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards