Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Tillbaka

Av Isabella - 28 oktober 2012 13:56

Phhuuuu..... inget mer passde kan jag börja med   

Efter två veckors nästan uppehåll på bloggen ber jag verkligen om ursäkt. Men jag har fast det jag har gjort om vi säger så. Hela förra veckan var i Turkiet och veckan före det började jag på min nya inskolning.

Tyvärr gick inte inskolningen som jag tänkt mig och jag står nu som arbetslös. Men jag jobbar på att få ett jobb och jag tror inte jag kommer att gå arbetslös så himmla länge.

Förra veckan på fredag åkte vi på våran efterlängtande semester till Turkiet.

Det gick väl kanske så  där..... om man ska betygsätta den från 1-5 så får den väl kanske en stark 2   

Första dagen var super varm och vi kastade av oss kläderna och sprang till stranden, men sedan började det.....

regn, åska,molning,blåst och solen tittade bara fram korta stunder. Vi gjorde några tappra försöka att springa så fort solen tittade fram till stranden, men så fort man kastat av sig kläderna så försvann den lika fort. Men iallafall det positiva var att jag behövde inte laga mat och inte städa OCH vi har strosat runt och kollat in Alanya från topp till tå.

Hotellet var kanske inte det bästa men lunchen och middagen var alltid helt okej, men frukosten var en STOR besvikelse. Nästan ingenting som gick att äta. Det fanns inte änns juice   

En stor upptäckt fick jag när jag skulle ta en dursch på toaletten. Mitt i mot där jag stod och durschade fanns det nämligen en kropps spegel och det fanns ingent draperi !!! Upptäcker att jag håller på att få ett mindre drapperi runt midjan   Så varje gång jag skulle durscha försökte jag göra mig 2 meter längre.....

Måste tas tag i nu detta minder "drapperi" ! Iallafall så har jag börjat med det problemet för att jag drog på mig en himmlens bakterie i mitt bajs system, så nu har jag i två dagar kiss-bajsat och inte ätit något! Trodde igår att jag skulle vara tvungen att fara till akutan, men jag höll ut och idag känns det mycke bättre. Allt ger med sig med tiden och jag känner mig hopp full.

   

   

           

                             


 
 
moa

moa

30 oktober 2012 10:35

Fy va tråkigt att de va skitväder, plus att du blev sjuk!
Jättesnygga bilder har du lyckats med iaf :)
Kram

ps. Om de fanns en helkropps-spegel inne i mitt badrum och inget draperi så hade jag dränkt mej själv i duschen.

http://moalundmark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards