Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Det hänger löst !

Av Isabella - 2 juni 2015 20:37

God afton folket.

Nu har det hunnit bli JUNI och att vi bor långt upp på jordklotet har vi förstått. Det regner,blåser och är SKIT väder. Och jag är skit sur.

Idag har har det inte regnat, men då har det varit blåst så i vissa kurvor med cykeln så for jag typ bakåt.Efter den otroligt dåliga maten jag lagade idag så kastade jag mig i soffan för att BARA slöa lite, men både jag och Micke somande som två klumpar i en hög. Vaknde en timme senare och tänkte.....

-Men gud vad trött jag är, men jag FÅR inte sova mer för då somnr jag ju inte i kväll. Jag bloggar istället för det var ju ett tag sedan.

I söndags kväll tog jag mig i kragen och gjorde denna förbannade SLUTRÄKNING av mitt uppdrag som förvaltare   

Självklart väntade jag intills det  sista. För på måndag var jag tvungen att lämna in den. Så typ kl 20.00 på söndag drog jag fram alla papper och började skriva ,skriva ,räkna ,räkna och skriva. . . .och 2 timmar senare hade jag knåpat ihop den NÄSTAN själv. Micke hjälpte till lite i slutet och vi fick det att gå ihop. Jag hade allså inte slarvat bort några pengar för min kära broder.

Nu är jag helt fri från detta ansvar och det känns otroligt skönt!   

Tussan har fått en kompis. Kompisen heter Bosse och vill gärna hälsa på varje dag. Han sitter utanför våran altandörr och kikar in eller snarare stirrar in. Tussan sitter inne och gormar och fräser och är inte alls trevlig.

Jag tror inte dom kommer att bli vänner. Men kärlek börjar ju visst med bråk.

 

Micke har idag igen farit ut och lekt med sin metaldetektor, så man är som typ singel nu mera. Så jag har duscha och hoppat i min Onepice och inne i den hänger allt löst.

Skönt och om ni inte provat kan jag rekomendera att bara hoppa i den utan något på kroppen. Snippan behöver ju luftas ibland och att släppa lös tisse pissarna kan ju vara lite befriande när man typ stänger in dom säkert  en 8 del av sitt liv!

Så idag hänger allt löst här på Skiftesgatan och jag känner mig ledig   

 

Jag är verkligen kass på detta med selfis. Men om jag fortsätter prova kanske jag EN dag lyckas !

Nu vänner så ska jag ta min sista rök för ikväll och sedan kanske surfa runt och kolla om jag hittar något att inhandla på nätet.

Vi hörs en annan dag !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards