Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 29 juni 2015

Vad händer ?

Av Isabella - 29 juni 2015 11:52

Tjena mitt bena.

Vad händer med ig och bloggandet? Förra veckan gjorde jag två försök men dator jäveln ville inte vara på min sida så jag la ner försöket.

Nu har den vilat upp sig flera dagar så nu gör jag ett nytt försök.

Vad händer just nu då i mitt alldeles vanliga svensons liv då? Ja kanske en hel del eller kanske inte så mycket alls.

Till början så har Skellefteå festivalen varit i helgen och det var ju trevligt.

I torsdagskväll så startade vi festen hemma hos Stina och alla små/stora djur. Det var super trevligt och Emelie hade lagat en pasta gratäng.  Vi åt och vi hade en musik tävling. Trevligt. Sedan begav vi oss mot stan med BUSS    Vilken underlig resa. Det var vi och en ensammen kille som tydligen tyckte det var trevligt med 5 tjejor till en början. Men efter vi  skojat lite med han, så reste han sig och säger FUCK och går längst bak i bussen ?    Jag tror skojet var att  någon la en bussbilett i hans luva? inte jätte farligt, men han vart då inte glad och FUCKADE oss   

Festivalen var som alla andra år. Trevlig, folk, öl och det viktigaste på hela kvällen. Langosen innan man åker hem.

Men tydligen tog inte skrtten slut där. Stina,Nicke och jag bestämde oss att ta en gemensam taxi hem och tydligen delade vi den med MR Masturbation.

Har inte riktigt hundra koll på hur vi korade detta namn till han men han var gald roligt och tyckte nog att vi var helt galna. Taxi chaffisen tyckte tydligen detta var roligt oxå. Tur vi hade roligt. 

Sedan under helgen nu har jag jobbat och fördelen med det är att jag har kunnat äta på festivalen varje dag.

Jag har hunnit med i mat väg allså 1 Langos,1 Oxfilerulle, Grekistgrillspett med pommes,1 Steak sandwish. Alla var ganska goda men jag tror verkligen att Langosen tar alla priser.

I lördag gjorde vi något galet. Först jobbade jag HELA dagen. Sedan hem invänta Micke som hade varit på begravning. Rebbe var nämligen på Festivalen och skulle ha hämtning efter. Så vi hade räknat ut att hon ville typ bli hämtad 1.15 Min tanke var att jag skulle lägga mig och sova, men så vart inte fallet. Vi åkte in till stan ca 00.00 oh tog oss en ham på tivolit, spelade bort typ 200kr på skit lotterier. Som den otur vi hade så hade sista bandet börjat lite sent så vi komme oss inte hem förrän typ 1.45   

Dagen efter kan jag lova jag var som en sombi på jobbet. Jag började nämligen 7-17   

Så igår kväll lovar jag er det inte vart mycket gjort här hemma. Jag var själv. Micke var ute och lekt och Rebbe var ute med kompisar och jag själv slö sov och dom gånger jag vaknade upp matade jag lite chips och klunkade dricka.

När Micke kom hem slog i gång en film som jag vill rekomendera.

Det är en komedi som heter GET HARD ! Jävligt rolig och lättsam. Se den.

Nu idag är det min lediga dag och jag har lyckats blogg, irriter mig på gräsklippar mannen, fikat frukost till lunch och skrivit upp mit schema i almernackan. Så vad återstår för mig så??? Han dla middag och kanske ta mig i kragen och handla färg för at börja måla sängen.

Jag gör det..... idag gör jag det och jag vet att Micke kommer att tycka jag är JOBBIG. Men vet ni va jag skiter i det.....

Jag ska måla sängen vi och så blir det.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards