Jag kan allt

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Isabella - 29 december 2015 11:23

Vaknade till och från hela natten, men hade inte jätte ont och kunde sova rätt bra inatt. Kl 8.00 PIP tog jag telefonen och ringde min tandläkare LARS SÖDERMARK !

Vill gärna göra lite reklam för han    Hans sekreterare meddelande mig att i morgon finns en tid kl 8.00 kan du komma.

Japp svarade jag glatt och tänkte att jag kan härda ut ett dygn till.

Jag la på luren och kryp ihop i sängen igen. Efter 30 min rinde telefonen och hennes ljuva stämma ljuder i telefonen.

-Du vi har fått en avbokning och kan du ta dig hit på 30 min så får vi ta ut tanden nu?

-JAAAAA gärna så jag kan trå på nyårs allt vad min mage vill ha.

Jag har väldens bästa tandläkare "LARS SÖDERMARK" ! Det finns nästan alltid tider när det gäller och han är så försiktigt OCH trevlig ! Hans priser kanske är lite dyrare än hos en vanlig tandläkare men jag tycker fan det är värt det. Han la bedövningen så fint att jag kände inte sprutan,han berättade vad han skulle göra och hipps vipps var tanden ute   

Kan man vara så här glad som jag är för att jag fått dra en tand och förlorat 1000kr ?

Troligen inte en enda jävel är det förutom jag !

Enligt min super tandläkare LARS SÖDERMARK så har jag INGA restrektioner ang mat och dryck. Så ikväll blir det en lite drink och mys med Stina,Sara och Rebbe och drömma oss bort till varamre bredgrader.

Nu mina läsare ska jag smyg klippa klorna på Dottan som är utslagen efter en timmes prommis.

Idag är det en bra dag och jag hoppas den fortsätter så

Tacj och hej från en tjej med 1 mindre tand i käften   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards