Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 25 februari 2020

Pinsamt jobbiga saker .......

Av Isabella - 25 februari 2020 07:18

God morgon    

Jag är lite sur idag. 

Igår bestämde jag mig för att dricka min lunch och äta en frukt. Detta resulterade då i att jag (TRODDE JAG) kissade lite extra många gånger igår    Tänkte inte mer på det än att jag har ju druckigt en del idag så det är ju inte så konstigt. 

Idag har jag en annan uppfattning. Jag har fått UVI     Urinvägsinfektion. Allså jag har så jäkla mycket otur med denna infektion. Men nu var det väl ca 10 månader sedan sist. Ska försöka dricka en jävla massa idag och hoppas jag kan spola/kissa ut infektionen    Men tyvärr när det har börja göra ont och när jag känner mig super kissnödig hela tiden, så brukar det vara pencelin jag behöver. Mådde illaa igår och var allmänt trött. Nu förstår jag varför. 


Helgen har passerat och vi har besökt Stockholm. 

Jag har nu varit och sett JÄVLIGT bra show.

Vi var på Golden Hits och såg rockshowen. Allså den kan jag verklig rekomendera om ni ska till Stockholm. Det var ett jäkla drag och dom som uppträdde var super duktiga och fick verkligen med publiken  på att sjunga. Lyckades oxå göra det pinsamt för Micke    Han fyller nämligen år IDAG, så jag sa det till våran servitris och hon såg då till att alla i lokalen fick veta det   

 

Kvällen fortsatte på en annan pub och tyvärr kom jag mig inte därifrån förrän ca 2.30 typ. Det var trevlig kväll, men det var SÅ JÄKLA mycket folk att det inte gick att gå nästan. När det är så där mycket folk får jag nästan lite panik. Men en mycket trevlig kväll iallfall och några nya ansikten att lära känna. 

Nu idag har jag klivit upp kl 6 och hunnit göra en fläskfile i ugnen. Ska hinna iväg oh handla innan jobbet, slänga ihop en tårta och gå en kort sväng med Doris. 

Så här är det inte rast och ingen villa, bara skynda mig iväg för att handla och små baka en tårta   

Hoppas alla får en trevlig dag, det ska jag försöka ha. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards