Jag kan allt

Alla inlägg den 22 oktober 2021

Av Isabella - 22 oktober 2021 09:04

God morgon
Idag är det en gnäll dag här hos mig ? min värk är otroligt på taggig nu på nätterna, så sova är det inte mycket av. Inatt har jag sovit hos Micke och jag var så trött igår kväll att jag trodde att inatt kommer jag nog sova.
Men nej. Så idag är jag skit trött, har skit jävla ont.
Dessutom har det kommit och kommer fortfarande en massa snö ? så egentlig vill jag gå i ide och vakna upp till våren.

Men nu har jag gnällt klart. Det dumma med denna värk är att min kropp skriker vila, gör ingenting, försök sova. Men mi hjärna vill göra en massa saker och vara aktiv. Men idag fick jag raka regler från Micke att inte göra något annat än vila och mysa ner mig i soffan. Jag ska göra som han säger.

Helgen knackar på dörren och vi ska bara vara hemma. Micke ska hjälpa mig att byta några lampor i bilen. Vi ska kanske träffa dottern.
I måndags så bestämde jag mig för att sluta med godis i 6 månader. Har gått bara bra i veckan. Men nog märker man av att kroppen får mindre socker. Jag har ätit frukt istället och det har troligen resulterat i att jag skapat en mänsklig raket i röven. Det har varit ett utlopp där typ hela veckan, men har lugnat sig nu.
Nu ska jag samla lite vilja och kraft till att åka hem och hämta mina mediciner, som jag glömde. Att skrapa rutor och sopa av bilen är inte något jag tycker är roligt, snart bland det mest irriterade saker jag gör.
Ha nu en bra helg på er ?

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards