Jag kan allt

Alla inlägg den 6 maj 2022

Av Isabella - 6 maj 2022 15:39

God eftermiddag.
Ja för er som följer mig vet ju om mu att jag är "drottningen" av att få guldbiljetter (böter) ! Vanliga 400 kroners biljetter.
Jag har idag lyckas avancera upp denna biljett. Kör inne i stan. Pratar med Micke i telefonen och helt plötsligt har jag polisen framför mig. Säger då till Micke förvånat.
-Ja ha nu stoppar polisen mig... VARFÖR.....
Nu står polisen utan för mitt fönster.
-Ja säger han.... Du pratar i mobiltelefonen -Hej då .... säger jag snabbt och kastar bort telefonen.
Men det är ju försent.
Jag är sjukt trevlig mot konstapeln och nästan tackar för böterna.
IDIOT!!!!
Så idag klev jag över kanten och börjar nu på dom riktiga diamant biljetterna.
1500 kr kostade min stadstur mig idag. Vad har jag då lärt mig av detta???
Kommer jag ALDRIG MER att prata i mobilen när jag kör?? Jag tvivlar, men hoppas jag lär av mina misstag.

Helgen knackar på dörren och jag har lite planer i morgon. Det är nämligen Club 40. Detta händer tror jag bara en gång per år och det är på Scandic. Så jag och några mogna kvinnor har köpt biljetter och ska få gå på disco för en kväll ? Skit spännande tycker jag. Så Doris har jag hyrt in på Wallers pensionat i helgen. Så hon slipper vara ensammen och vara hemma med en trött och slö hundmamma. Så ikväll ska jag åka och lämna henne där, och sedan hoppas det är någon som kan hjälpa mig att hämta henne på söndag.
Hoppas ni alla får en bra helg, nu ska jag packa Doris saker.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards