Jag kan allt

Alla inlägg den 9 maj 2022

Av Isabella - 9 maj 2022 07:56

God morgon
Måndag idag och solen lyser. Jag har idag bromsar in och tänker vila mina leder nu. Jag har under lång tid haft tilltagande värk och nu är det dags att göra som kroppen vill. Så i veckan blir det vila, medicinera och hoppas på att detta ger sig. Helgen passerade med raketfart. Doris har varit på pensionat och jag har varit på disco.
Det var ju nämligen Club 40 .
Nästan som ett ko utsläpp. Människor i medelåldern som är övertaggande och överförfriskade och som vill dansa skiten ur kroppen.
Så blev det oxå. Detta event var på Scandic hotell, så ni kan ju tänka er hur mycket folk det var. Lite svårt att hålla ihop alla vi som följdes ut, men otroligt roligt.
Just efter 12 bestämde vi att åka hem. Rätt okej och bra tid, OM det inte var för att man tycker att efterfest är super bra ?

Tur att efterfesterna nu förtiden inte är som förr i tiden. Det blev snack och kortspel.
Söndagen bestod av att piggna till, hämta lilla gumman och se tv. En helt vanlig bakis dag allså. Micke kom och höll mig sällskap och följde med mig och hämtade Doris.
I veckan har jag oxå tänkt på att jag ska försöka göra några storkok och fixa matlådor till mig själv. Detta är ett bra motmedel mot att "inte orka laga mat" och köpa skit mat.
Ja ska googla fram lite maträtter och fixa det.

Doris njuter till fullo av att få ligga i soffan med mig och att vara hemma.
Nu ska jag smyg vila lite, sedan ta mig en motions runda.
Ha en super bra dag på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards