Jag kan allt

Alla inlägg den 12 maj 2022

Av Isabella - 12 maj 2022 10:26

Ja men god morgon. Vaknade idag med en sådan skön känsla att jag sovit inatt. Jätte länge sedan jag fick sova utan att vrida och vända mig av värk. Så jag känner att detta var nog bra och jag tror nu att detta vänder.
Sedan har jag blivit galen. I flera veckor har jag varit sugen på räkcoktail???? Hur är det ens möjligt när jag NÄR JAG INTE GILLAR räkor jätte mycket.
Så igår gjorde jag räksallad, vitlöksbröd, ett salami knyte till middag.
Allså det rinner typ ur munnen när jag tänker på detta.

Jag bjöd Micke på detta och fick nog ganska höga poäng av han oxå. Är det detta som kallas att bli vuxen på riktigt. Man börjar göra saker man aldrig gjort förr.
Allså vem trodde jag skulle äta räkor, motionera regelbundet och äta fisk för 20 år sedan ?
Ja jag ska idag äta lax, ni hörde rätt. Vilken galen uppdatering jag gjort på mig själv.
Men det blir väl så när pusslet börja ha slut bitar och man kan bara njuta av helhets bilden.

Jag har idag oxå gjort något annat galet. Jag har beställt en ny telefon.
En Samsung galaxy 22 ultra.

Tydligen tar denna sjukt fina bilder både i mörker och ljus. Så jag väntar med späning på den nästa vecka. Som erbjudande så fick jag oxå med hörlurar som laddar sig själva av ljuset.
Så i helgen blir det att säkra upp lite saker jag har i min telefon. För jag är ju inte jätte bra på att flytta över saker jämt.
Igår var jag in och jobbade en liten sväng på 2 timmar i Lifecare. Vi har varit och hjälpt ett bonde och igår var det avslutning där och kändes viktigt att få knyta ihop jobbet vi har gjort där. Så igår plockade jag upp min otroligt sköna kollega på busstationen med ett stort skratt.

Jag grämer mig bara över att jag själv inte hade gjort en lapp och klistrat upp på min bil. Nu är detta ett internt skämt och inte jätte lätt att förstå för er. Men roligt var det.
På Doris fronten går det bra. Klon har läkt och hon är så nöjd. Just nu är hon i löpen och det är ju lite jobbigt för henne och mig. Hon har ju mani på att slicka och tvätta sig, vilket låter för jäkla mycket hela tiden. Men hon måste ju få göra det och jag är ju lite glad, för hon städar upp efter sig jätte bra.

Idag har jag redan gjort bort min motions runda för mig. Så nu har jag kvar att motioner Doris.
Sedan blir det nog bara en vila och se alla dram Queen i Robinsson.
Ha en super bra dag på er alla för det ska jag ha.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards