Jag kan allt

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Isabella - 12 februari 2009 11:26

Ja nu har helgen passerat och vi går mot en ny.I helgen som var, var jag ledig hela helgen. Tänkte för mig själv att jag skulle sova ut och ta det riktigt lungt.NÄ vad händer. Jo jag är som en jävla gam tant och vaknar kl 7 och kan inte somna om. Tvingar mig att ligga kvar till kl 9. När vi komme oss upp så for jag och Micke och handlade ingredienser till lite bak. Det är så här att min dotter fyller år den 19 feb, Micke den 25feb, jag och min bror den 1mar. Så det var dax att baka lite. Efter vi handladt började jag baka. Det vart bullar och tre sortes kakor. Det tog sin tid men det var kart till hockyn kl 15.30 Såg matchen och satt och rullade cigg.

Söndagen var bara lungt och skön. Vi låg och tittade  på tv nästan hela dagen och kvällen. Ute var det ju inte väder för att gå ut. Vi har ju haft en mindre snöstorm här uppe i norrland.

Måndagen var som vanligt. Gick till jobbet och gick hem. Samma sak dom andra dagarna.Idag när jag vaknade så upptäcker jag när jag kollar hur kalt det är....DET ÄR FÖR FAN 26- ute.....fy vad jag ville lägga mig i sängen igen. Kollade flygbiljetter till stockholm i går föresten och du, det är inte dyrt att flyga till Stockholm. 890:- tur och retur. Det blir nog en helg i stockholm snart. Kommer att skriva snart för på fredag ska vi fara på melodifestivlen. Vi gav min dotter biljetter i julklapp. Kommer att bli intressant. Så återkommer med hur det gick efter fredagen.

Kram och hej..........

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards