Jag kan allt

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Isabella - 17 februari 2009 18:51

Hur i helvete tänkte regeringen när dom bestämde A-kasse reglerna som finns nu????? Jag som aldrig har stämplar fattar ju fan ingenting. Jag kan förmodligen vara lite dum ,men nog måste dom tänka om lite. Dom som verkligen kämpa för att hålla sig med jobb ska som straffas men att man ska skicka en JÄVLA massa papper gång på gång. Men det är ju lika för alla men man kan ju fan bli tokig. Jag ringde ju till dom och frågade i god tid vilka pappaer dom behövde och hur jag skulle göra, men det blir inte rätt en då!!!! Just nu jobbar jag mer än en heltid och känns inte riktigt när jag väl är ledig att jag vill sätta mig med en massa papper. Men jag måste ju det. Är inte någon papper människa precis. Men man ska väl igentligen inte säga något , tänk på dom stackars människorna som inte har mat för dagen....dom har det värren än lilla mig. Ja som ni såg så på fredag var  ajg och min lilla familj på Melodifestivlen. Det var båder rologtoch spännande för min dotter. Jag vart otroligt glad över att Lilli & Sussi hade takterna kvar. Dom hade en rätt ok låt. När vi komme hem så komme det en film på och jag somnade direkt. På lördag morgon städade vi lite och plockade bort. Kl 15.00 började jag jobba och slutade inte för än 20.00 Camilla min vän jobbade oxå så hon passade på at sova hos mig. Jag och hon tjatade på min man att vi skulle se en film från tv, så han kunde inte se det han vill...hihiihihi  men vad hände.....JO BÅDE jag och hon somnade nästan direk och han satt uppe själv och såg den. Kl 8.00 började både jag och hon så vi steg upp och for och jobbade. Jag slutade kl 15.00 och sedna var det lungt hela kvällen.På lördagen fick jag en parfym av min älskade man. Låter så töntigt att säga man så jag tror jag säger Micke fram över. Nä men nu ska jag se lite hocky och rulla lite cigg så man kan synda imorgon....

Kram på er alla där ute i intet.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards