Jag kan allt

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Isabella - 7 november 2012 09:57

God morgon läsare och bloggen !

Onsdag och jag var tvungen att stiga upp TIDIGT idag pgr av att igår valde jag att ha roligt iställe för att tvätta klart.

Tycker jag var ett super bra val   

Igår efter jag skrivit att jag har TRÅKIGT fick jag ett meddelande på facebook att jag skulle ringa en super gullig tjej Helena (som är fotograf), hon skulle nämligen ut och fota Skellefteås egen OS stjärna Elin (som var med i grenen Teakvoondo). Snällesta Helena erbjöd då lilla mig att följa med och fota sjävl oxå.

Så självklart släppte jag allt med tvätten och sprang iväg!

Så fantastiskt roligt att få följa henne och se hur hon fotar och tänker.

Man lär sig något nytt varje dag ska ni veta och det är jag så himmla glad för !   

Bilderna kan ni se på min fotoblogg.

Gubben var ute i går för första gången i år på pimpling ? Otäckt tycker jag själv. Jag är livrädd för isar och går inte ut om jag inte måste. När jag var ca 6 år gick jag genom isen med min far och det var inte roligt!   

Jag kan komma ihåg paniken än idag och jag som sakt går inte ut om jag verkligen verkligen inte behöver det.

Micke försökte att övertala mig att följa men ...NEJ TACK gubben !

Jag älskar dig och vill vara med dig men en del saker får du helt enkelt göra själv   

Idag har jag då allså varit tvungen stiga upp halv sju och tvätta klart det jag inte tvättade igår, och det är alldeles strax klart. Nu till lunch väntar en en roligt pratstund med min älskade vän Linda. Vi ska träffas på stan och ta en mat bit.

Har oxå bestämt att jag ska ta mig en prommis in till stan så man får röra på gammel fläsket lite.

Igår kväll försökte jag att var nyttig. Bestämde mig för att inte fika mackor på kvällen utan att hålla mig till frukt.

Men förbaskat vad tråkigt det var........ frukt är gott men den är inte samma ska som en limp macka med ost och te!

Nä nu blir det att söka åt ett recept på baugetter som jag hade tänkt baka till middagen idag som består av skinksallad fyllda baugetter med dressing! Gott och relativt nyttigt !

 

Denna kalla bild tog jag igår !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards