Jag kan allt

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Isabella - 15 november 2012 10:15

Hej igen!

Nu har jag byt utsende på bloggen. Vart väl rätt okej tycker jag själv. Under tiden jag skulle leta bilder till toppen hittade jag dom här roliga bilderna.

   

Kissen ser rätt skylldig ut   



Av Isabella - 15 november 2012 09:04

God morgon min läsare    

Torsdag är det idag och jag har inte skrivit till er på länge. Fattar inte detta med att vara arbetslös? Det verkar som man har skaer att pilla på med hela tiden. Hur gör man man alla saker när man arbetar?? Hur funkar allt då?

Iallfall så helgen som var, var en trevlig och njutbar helg.

Fredag var vi och kollade in Rebbe spela fotboll och det kanske inte gick så himmla bra för dom, men man kan ju inte alltid vinna   

Träffade på min svägerska oxå där så vi hann snacka lite. Lördagen var "matens" dag. Jag hade nämligen bjudit över Jörgen och Emilie på kvällen på middag.

Jag bjöd på Indiskmat. Böveln vad mycke kryddor dom använder i det indiska köket. Men GUD vad gott det var.

Jag la ut receptet på bloggen under "varmrätter" och jag rekomenderar verkligen att ni provar detta. Men ett måste är att ni gillar lite stark mat. Sedan till serverar man ris,sallad och såsen som jag oxå la ut under "såser/dressingar" och som gräddet på moset gärna ett nanan bröd! Det liksom vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.

Iveckan har vi hunnit vara till Innansjön och få oss lite griskött och älgkött så nu känner jag mig rik på föda. Idag mina vänner ska jag besöka min nya chef. Japp ni hörde rätt. Nu har jag bestämt mig för att gå in i vikarie världen igen. Kommer förmodligen ha två-tre tuffa jobb år, men förhoppningsvis kommer detta resultera sedan i att man får en plast inom kommunen, så jag satasar på detta nu. Sedan känner jag väl kanske att jag måste tänka på att jag vill oxå ha ett jobb jag trivs med, och det gör jag med gammelfolket!

Så som avslutning kommer jag att åka med Rolf till optikerna och kolla hans ögon. Så där har ni men dag och vad jag ska pyssla med.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards