Jag kan allt

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Isabella - 6 november 2012 11:42

Tjena alla skojare   

Idag har jag bara tråkigt. Har städat och satt igång tvätten och nu väntar bara en lång vänta på att jag ska göra middag........

Men sitter och funderar på denna söndag hur den ska se ut.

FARSDAG knackar ju på dörren och efter som man är arbetslös och inte riktigt vet vad för pengar man får nästa månad måste man hålla igen lite på utgifterna.

Men istället för onödiga pressenter hade jag tänkt göra en eller två TÅRTA DELUX åt gubbarna.

Igår fick jag en önskan från Micke vad som skulle vara i tårtan och det är inte alls vad jag hade tänkt mig.

Är jag självisk när jag gör det jag vill och inte vad som önskas???

- Jag vill ha det här och det här så Micke igår .... och snabbt och rappt svarade jag...

-Ja men då tycker jag du kan göra tårtan SJÄLV !

Var jag dum då ???

Men nu har jag kommit fram till en kompromis. Jag gör två tårtor. En som jag vill och en som han vill   

Finulligt av mig va?

Är det några som har lite tips om fyllning  i tårta? Det gammal vanliga bannan och vaniljekräm är som förlegat för mig nu. Så tips mottages gärna !

Nu ska jag bege mig ut i surfings världen och kollar in vad den har att erbjuda !

Så hoj på er !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards