Jag kan allt

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Isabella - 4 januari 2013 14:23

Men förbaskat.........

Nu har jag gjort det otäcka idag och jag är helt slut. Koloskopi eller vad det hette? Komme till dotorn med en himmelens ren bak (trodde jag ja..) dom för in kamerna och jag grinnade illt. INTE skön.

Jag konstanterar rätt snabbt att ur rumpan ska det BARA komma ut saker, INTE in !   

Till min förvåning så var det jag gjort hemma inte riktgit bra, så jag fick ta ett till klyx där. Så upp med det och sedan fick jag gå på toa IGEN.

Men sedan efter en 20 min körde vi igen. INTE SKÖN alls.

Men som jag redan visste så skulle dert se bra ut och det gjorde det. Jag har en vanlig rövkanal !   

Efter undersökningen hoppade jag upp på Moppis och susade till min gamle kollega Viveca (hon är frisör), hon skulle klippa och färga håret på Rebecca. Så det tog sin tid men gud vad snyggt det var och Rebbe vart jätte nöjd och glad.

Efter en hemskt trevlig pratstund där drog vi vidare till stan för att stoppa lite mat i min hemskt tomma mag.

Nu ska ni få höra....

Vill ni ha bra service och god mat ska ni fara till Citykompaniest resturang.

Där jobbar min svägerska Emelie och hon är nog den BÄSTA servitrisen i stan!

Alltid glad och trevlig.

Nu är vi hemma efter allt och jag väntar på att få åka och jobba. Hoppas det blir lung kväll i kväll för jag känner mig helt slut efter rövtittning,stan,frissan ja allt....

När jag kommer hem ikväll blir det att ta en varm dursch och sedan hoppa i famnen på Micke.

I morgon blir det bara trevligheter. Hockey två gången och sedan middag hos Jörgen och Emelie.

Spännande få se vad dom hittar på !

Ha det nu så hörs vi efter helgen   



Av Isabella - 4 januari 2013 06:48

Tjena  läsare.

Klockan är inte sju än och jag har redan varit vaken sedn halv sex   

Tänkte jag skulle bjuda lite på en kanske konstig och funny bild på mig själv denna morogn. Jag har ju berättat förr att idag ska jag till doktor pgr av att jag har haft ont i magen ett tag. Och tydligen har dom hittat lite blod i min avföring. Inte för att jag är så himmla ororlig över detta för mina blodvärden är då bra. Men då är det så att man ALLTID tydligen börjar med en "röv kollning"    Alls dom ska gå in där nere och kolla så jag inte har några sprickor i ändtarmen. Och det kan jag säga redan nu att det kommer dom inte att hitta heller. Men tydligen så måste man börja så. Så att nu på morgonen har jag varit fastande sedan i natt kl 00.00 och nu på morogen skulle jag ta ett sådant där " KLYX"   Klyx är ett typ av lamemang. Det är ca 1 dl vätska man ska in med i röven.

Allså hjälp vad det gjorde ont!! Och inte för att tala om hur besverligt det var att ta det på sig själv!

La mig naken på golvet i sidoläge och gjorde som beskrivningen sa....men inte fick jag då in hela en dl.... efter halva slutade jag. Sedan ska man vänta HELST i 5 min så det får verka.....tick tack tick tack...men ni...5 min är JÄVLIGT länge... hade förberett mig med min mobilen i ena handen för att ha något att tänka på.  3 min på sin hjöjd lyckades jag hålla igen sedan var jag tvungen kasta mig på toa. Jag gjorde detta nu två gånger. Så nu hoppas jag att jag är ren och fin där ner/inne så dom inte träffar på någon brungubbe.

Så nu sitter jag här tömd och himmelens hungrig. Och äta får jag inte göra före min koll,Jag fryser och huttrar och fundera på om jag ska lägga omkull mig och sova en 40 min innan jag ska börja fara....

Tror det blir så så vi får höras sedan någon dag.

Chao mi amigos!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards