Jag kan allt

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Isabella - 7 februari 2013 12:36

Tjenis penis kompis..ar   

Idag har jag varit off work ,kan man säga. Istället steg jag upp skjusade Micke till jobbet och drog hem igen för att in ta soffläge i typ två timmar.

Efter som min dotter har ett ganska dåligt morgon humör låg jag blixt stilla i soffan och försökte hålla snattran.

Gick super bra, inget tjafs och bråk.

Efter att gumman farit så "hay day" ..ade jag som vanligt. Man är ju som tvungen att styra upp farmen varje dag och specielt på morogn.

Har fundera om jag behöver hjälp snart. Har tänkt sluta med detta spel flera gånger men det går som liksom inte.

Så fort jag får två minuter över slår jag igång spelet och matar,sködar,tillverkar och säljer grejor på farmen....


SJUKT !!!

Idag har jag oxå varit och fixat två små presenter till mina älsklingar på alla hjärtans dag. Men eftersom tydligen dom läser denna blogg ibland kan jag INTE säga vad det är....  

Jag har funderat på en grej i veckan...lite till och från.....

I helgen när vi var ute så komme det en man i ålder av 55-60 års ålder och började snacka. Han var ju trevlig och jag vet inte riktigt hur han komme in på det men han antydde att kvinnor ville bara ha pengar och knulla....??

Jag brukar inte vara så att jag bryr mig om sådant och jag brukar inte diskutera sådanna saker i berusat tillstånd. Men han var som trevlig och jag kände att jag var TVUNGEN att fråga varför han tror det.

Han hade väl kanske inga bra erfarenheter av kvinnor eller så var det något annat, men han hade som inget bra svar på varför han tyckte det.

Vi lever nu på 2000 talet och vem vet inte att ALLA kvinnor är olika eller att alla utläningar är olika....man kan inte dra alla över en kant och man måste sluta  lyssna på andra kanske.

Sedan har jag oxå förstålse för att just denna man kanske har haft OTUR med kvinnor, och där genom har han ingen tillit till kvinnor, men jag tycker verkligen inte som kvinna att man ska behöva känna sig "horig" eller bli kallad slampig!

I skolan har jag förstått att order HORA, det är ett vanligt ord som inte länge är ett skällsord utan det är ett helt vanligt ord man kallar varandra. VÄRFÖR!!!

Nää det är 2000 talet och båda könen är lika värd, sedan finns det skitstövlar i båda könen. Men vi Kvinnor behöver verkligen stå upp för oss och börja säga ifrån.

Vi har en värld, fortfarande som det manliga könet har den största makten i och det går väl kanske framåt, men om vi inte håller ihop så kommer det att gå mycke sakta.

Bara för att man är kvinna ska man inte ha sämre avtal,lön och rättigheter.....

Kanske det var en raggnings replik denna man hade det vet jag inte för jag fattar inte sådan....men han kanske trodde jag skulle bli intresserad av att han kanska hade pengar och kunde knulla.....   

Tyvärr funkade det då inte på mig men i det stora hela så tycker jag att karlar/ killar ska luta göra dumma uttalande om det kvinnliga könet.... PUNKT!



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards