Jag kan allt

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Isabella - 20 februari 2013 13:51

Japp det är jag det   

Idag eller i morsre hade jag igentligen inte jobb, MEN jag skjudsade gubben till jobbet och jag tänkte att "jag åker in till jobbet och kollar hur det går och om någon är sjuk"! Och hipps vipps så var det en sjuk och med "den ultimata vikari på plats" så hoppade jag in och jobbade !

VA ...... lyssna på den!?

Så mina underbara kamrater inte behövde jobba ihjäl sig!

Efter passet som slutade kl 12 drog vi två tanter och två tjejor till "morsans" och käkade en välbehövlig lunch. Lite för att se dom under bara killar i blåställ, men tyvärr idag var nog medel ålder typ 55 pluss på herraran och dom hade inte blåställ utan det var mer slipover och en skjorta   

Men vi hade trevligt en då.

När jag komme hem så pockade denna j-a tvätt på att bli tvättad så jag gick DIREKT ut till tvättstugen och kollade om en tid. Till min förvånging så fanns det NU direkt så jag har hunnit slänga in tvätt oxå.

Dagen flyter på i min tur och jag är sååååå nöjd. Nu återstår bara att skriva lista på vad som ska handlas till kalaset i morgn.

För nämligen har min skrutt stora dotter gått och fyllt 15 år igår, så i morgon ska det bjudas på klas här på A-torp!

Försökte faktiskt övertala henne om att vi kunde ju köpa fika.....

Fick då en konstig blick av henne och orden...'

-MENNNN vi kan ju inte ha köpt fika på kalaset??? Du måste ju baka!!??    

Hon tyckte förmodligen jag var konstig som INTE hade tänkt baka.

Men efter jag kolla in mitt schema så ser jag att imorgon är jag ledig och då hinner jag ju baka till kvällen!

Så i morgon kommer jag INTE att vara den "ultimata vikarien" !

Nä och i morgon ska jag FÖRSÖKA ta lite bilder. Var ju längesen jag fota och la ut något för er att titta på.

Ska verkligen bättre mig en anning.

Så ha ni det gott tills vi träffas nästa gång så snackar vi lite mer skit sedan!



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards