Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Varför kan jag inte bara lyckas?

Av Isabella - 3 april 2014 09:18

Den frågan har jag ju ställt mig kanske typ 2000 gånger ? Varför kan man inte bara ställa sig på vågen och den visar 5 kg ner, när man jobbat som fan?

Varför är man inte denna männoska som är född smal och hälsosam, som gillar att vara i skog och mark och träna?

förra veckan efter att jag tränat 10 dagar av 14 och inte köpt godis och inte rökt så visade vågen ingenting?

Fredag så blev det fest. Lördag hade jag inte lite tanke i min hjärna att prommenera? Det gjorde jag inte.

Söndag tänkte jag att , jo men idag ska ajg he mig ut? Det gjorde jag inte.

Helgen bestod av chips ,godis, sprit och läska ?   Detta ledde till att jag triggade igång begäret igen så i veckan har en ostbollsa påse köpts och en godis påse ?

Dumma dumma dumma mig.. . . . . . . . .när jag handlade så skrek min bättre dela av hjärna

-NEJ NEJ .. . . . . . detta är inte bra, gör det inte.

Min andra dela av hjärnan

-Jo men bara denna gång, och om du bjuder på jobbet så äter du ju inte allt själv.

Nu har jag oxå börjat fundera i banan om min rökning.

Helldre röka istället för att äta. När andra fika och äter, så tar jag en rök?

I ärlighetens namn så testade jag i går en cigge.

Testade och testade, som jag inte vet hur det smakar!

Idiotiskt och nu har jag triggat igång rök begäret oxå.

Allå alla begär som finns i min kropp är igångsatta och vill att jag ska misslyckas.

Frågan är nu.


VAD VILL JAG ? HUR VILL JAG ATT


DETTA SKA SLUTA ?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards