Jag kan allt

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Isabella - 7 april 2014 09:36

Vårens glömda saker !


       

Skellefteå

                     

Av Isabella - 7 april 2014 09:13

Tjo ho på er alla.

Idag har vi måndag och gud var trevligt. Trevligt för att jag har entligen jobbat klart min helg. Och nu har jag bara en 4 dagars vecka kvar. Sedan sätter jag min lite lösa rumpa på planet mot Spanien   

I flera veckors tid ahr jag varit lite neg till denna resa, pgr av att det inte alls har sett ut att vara så fint väder i Spanien just nu. Att vi ska få 20-25 grader varmt har jag verkligen inte räknat med , men jag hade iallafall hopps på uppehåll och ingen nederbörd.

I helgn såg jag på instagram en som är i Spanien just nu, och det verkar vara nice. Sol och fint på dagarna, men lite svalare på kvällarna.

Så nu börjar det kännas jävligt spännande.   

Igår tog jag mig i kragen och sprang på gymet. Igen så slog jag mitt rekord.

Mitt mål är att springa in 300 kalorier under 30 min. OCH igår var det 2 min kvar när jag hade fått ihop 300 kalorier.

Pressade mina benmuskler och flås till max igår. Trodde faktiskt jag skulle få typ infarkt. Började göra ont mot bröste, men egentligen tror jag det är bara för att jag pressar kroppen. Man är ju van att så fort det blir jobbigt och gör lite ont så lägger jag av. Men igår tänkte jag att. . .

-nu jävlar ska jag ge lat och bekväm masken en omgång och han ska fan passa sig.

Och det gick ju jätte bra, jag dog inte !   

Idag börjar jag jobba kl 16. Innan dess ska hinna


TRÄNA

TVÄTTA

ÄTA

BLOGGA

FIXA PENGAR TILL REBBE


Till min glädje så är tvätten snart avklarad, bloggningen klar. Sedan lite mat i magen och sedan mot gymet, och banken.

Känns som jag hinner allt utan någon typ av stress.

Har oxå hunnit idag att fixa lite med bilderna jag fotade förra veckan. Så dóm kommerj ag att lägga upp snart.

Nu ska jag fixa min väska för eftermiddagen.

Kram på er och had et bra nu    


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards