Jag kan allt

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Isabella - 28 april 2014 19:46

Allså mina ben skakar och värker, mina armar är alldeles som gele, MEN så jävla skön känsla endå!

Jag har idag varit på mitt första men inte sista BOOTCAMP alá Johanna Lindholm..

Jag är så himmla glad att jag känner denna otroligt positiva tjej. Hon har allså gåt en PT utbildning och nu är hon PT tränare. Hon kör då allså varje måndag bootcamp.

Detta inne bär att man tränar mellan olika stationer. Idag tränade vi mycke ben, rumpa och kondition.

Hon ändrar pogram varje gång , så man vet aldrig vad man ska göra.

I en timme plågade jag mig igenom detta och jag måste säga att det var nog bland det roligaste jag gjort i tränings väg.

att inte behöva maskiner, hantlar och ett gym. Att bara använda sin egen kropp och vikt är fan grejen   

Jag komme absolut att försöka unvika att jobba kväll måndagar så jag kan vara med på detta mer gånger. Bara att ha en glad tjej som hejar på en och peppar en är ju fan det bästa som finns. Helt enkelt är Johanna helt otroligt duktig som PT tränare.

Är det nu så att någon av mina läsare vill prova,så hör av er till mig så berättar jag när det är nästa gång och vart det är.

Jag är just nu glad över at få dricka lite alkohol på onsdag då träningsvärken är på topp. Då kanske man blir lite bedövad   

Nu mina vänner ska jag krypa upp i soffan och bara njuta av att jag är super trött i kroppen, att jag har vattenmelon till kvällsfika.

Kram på er så hörs vi en anna dag !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards