Jag kan allt

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Isabella - 1 april 2014 08:40

Nä jag hade inte tänkt det, dagen till ära. Men vem f-n vet. Fort är det gjort att någon listig lurar lilla jag.

1 april och alla sillar blir lurade ?   Skojigt utryck faktiskt, vart kommer sillarna ifrån?

Iallfall så idag har jag lite fix som måste göras innan jag börjar jobba.

Igår hade jag förmig att jag jobbade typ 16-21 och tänkte att , ja men gud vad tid jag har på mig. Men efter att ha suttit med mitt schema och pysslat och tänkt till hur jag vill jobba fram över i ca 3 timmar så upptäckte jag då att jag börjar 12 idag   

Gör egentligen ingenting, men det vart lite mer bråttom.

 Igår satt jag och skrev ihop ett 6 veckor schema och allt efter alla konstens regeler.

Var tredje helg, en del aven helg, två kvällar i veckan, en delad tur på helgen. Allt detta innheåller mitt schema och nu tänkte jag att jag ska försöka vara på detta schema hela tiden.

Nu känns det verkligen som sommaren är på g och man vill börja städa ut det gammla och ta in det nya.

Själv har jag börjat med att städa  min Ipad och min Iphone . appar jag itne använder, kalenderna och ja ni vet. Allt har sin plats, så även jag. Nu måste jag borsta tänder, klä påmig och fara iväg med min moppis.

Hoppas verkligen att "moppis inte vill döda mig nu idag. sist försökad han ju bli av med  mig genoma att kasta in mig en en mur.

Kram på er  och PS. var på er vakt !   



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards