Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Tillbaka på noll igen

Av Isabella - 4 april 2014 07:55

God morgon läsare. Nu ska ni få höra.

Gårdagen var en "funderarens" dag. Som ni såg så hade jag triggat alla begär som finns i min kropp och var då igår i valt och kvalt om jag ska misslyckas IGEN. Tog min kamer, gick ut en promenad med musik strömande i mina öron. Gick längst med älven och njöt verkligen. Och hipps vips så tänkta jag med det bättre delen av hjärnan igen. Näää jag ska INTE börja röka nu iallafall, och jag ska fortsätta motinera. Denna gång ska mitt beronde inte vinna över mig. Jag ska fan besegra detta, så nu är jag tillbaka på noll igen och det känns skönt!

Så nu sitter jag i träningskläder, redo att fara och träna före jag börjar jobba.

Igår bakade jag oxå gifflar med skinka och ost.

Allså himmelens vad goda dom blev. Receptet kommer efter detta inlägg. Dom är perfekta till ett mellanmål.   

Ikväll är det hockey och böveln att man ska missa den pgr av att man ska jobba. Jag får väl hoppas på att jag har någon vårdtagare som ser hocky. då kan man ju vara kvar lite  lite extra och glutta lite.

Idag har jag nu resnat lite bilder från min mobil. och oj vad man sparar på sig bilder och framförallt Intagram bilder. Jag har inte riktigt kommit överänns med in telefon än. tycker att det verkar skumt att man ska ha ett album som heter "bildstöm" och ett som heter "bilder" och det sparas samma bilder i det ?    Jag fattar oxå att man ska göra någon slagts inställning, men jag orkar inte leta och trycka just nu. Jag ordnar det senare. 

Iallafall så så tänkate jag visa vad jag hittade.


 

Helgens pub runda med en dam och en tjej    Och näää vi satt inte med telefonenerna hela kvällen.


 

Gumman i sina nya glasögon

 

Min vän som fyller år.


Nä läsare nu ska jag ta och skriva och avsluta detta inlägg och på börja dom andra två som kommer. Måste oxå börja på mitt vätske intag för dagen   

Så nu ska ni ha det så bra till vidare, det står jobb på mitt schema i helgen så några inlägg vet jag inte om jag orkar med. Men ni ser väl.

Ha en bra helg och ta det lugnt !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards