Jag kan allt

Alla inlägg den 29 december 2020

Av Isabella - 29 december 2020 08:26

God morgon på er 

Jag har nu suttit och städat i telefonen på bilder och samlart ihop ett litet avslutnings inlägg på detta 2020

I det stora hela kan man känna just nu att detta år har vairt tråkgt och vi har inte fått göra något. Men jag tror jag har fel. Om jag tittar igenom mina bilder så har jag gjort en massa saker och vi har träffat många goda vänner. 

Jag har under detta år firat att jag varit  rökfri 1 år och bara det är ju fan en stor applåd. Jag har oxå fptt mig ett fyrbent barnbarn vid namn Elmo. Jag har fått besöka Ulvön (fast mycket saker var stängda pgr av Corona) och se fina vyer. Jag och Micke fick uppleva en skogspromenad full med äckliga larver som hängde ner från träden, liksom en skräckfilm var det.

Vi har ätit många goda middagar med vänner och vi har glänst i solen på olika uteserveringar. Vi har grillat ute mnga gånger, vi har ätit glass i solen och toppen på detta så har jag fått medverka på ett bröllop. 

Jag kan verkligen inte säga att vi har haft tråkigt. Jag är tacksam och glad över att få uppleva allt detta och jag hoppas nästa år ska bli ännu bättre. 

Tack bloggen för detta år och vi syns troligen nästa år igen. 


                                                                                                 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards