Jag kan allt

Alla inlägg den 30 december 2021

Av Isabella - 30 december 2021 05:22

Jag ger upp nu. Ligger här i mörkret och vrider och vänder mig. Nu är kl 5 och har varit vaken 1 timme. Idag kl prick 8.00 kommer min röst ljuda.....
- Hej jag heter Isabella och jag har uvi. Ont som bara den och behöver nog pencelin är jag rädd för...?
Inatt har det gått över styr och nu är det medicin som gäller. Jag ligger här och dricker vatten och försöker att inte störa Micke som sover.
Fört tänkte jag att jag kliver upp och diskar och grejar. Men det stör ju..... Så jag får ligga här och bara vara tyst en stund till. Om 30 ska han vakna och då kan jag börja stöka på jag med. Det är lönlöst att försöka sova nu. Idag ska jag allså fixa medicin, fara till Mickes jobb och tvätta min bil.
Förr gjorde jag det 1 g I månaden, men nu var det längesedan. Jag ska passa på att käka lunch i metropolen BUREÅ ?
Allså nu när jag tänker till.... vad skulle man göra utan mobilen. Om detta varit för 25 år sedan hade jag inte haft en mobil och absolut inga sociala medier. Då hade jag helt enkelt bara legga här i svart rummet och stirrat på klockan.
Nu kan jag blogga kolla banken, skriva ihop en mat lista , ja helt enkel göra lite vad som helst ? fan vi svär ut i telefonerna mycket, men gud vad bra dom är egentligen. Nä nu måste jag gå på toa igen. Återkommer när tid ges.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards