Jag kan allt

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Isabella - 8 december 2012 08:33

I torsdags på kvällen innan fem var jg till OK på söder. Jag skulle nämligen skicka paket till Chile. Kön var ett faktum och jag ställde mig snällt i kön.

Framför mig hade jag en herre i ca 50 pluss. Vanligt klädd och såg helt normal ut. Av utsende kunde jag anna att han jobbade som typ kontors nisse.

Det blir hans tur och han räcker fram ett avi. Kassörskan säger att hon behöver legget på personen som aviet står på.

Gubben börjar då skrika DIREKT, att det är en julklpp till hans dotter och att hon för helevet kan ju inte vara med och hämte den???   

Kassörskan börjar med att FÖRSÖKA förklara att sådanna är reglerna och att det har varit så jätte läng.

-SKA JAG SLÅ PÅ DIG ?  kommer då ur hans käft????

Hur fan tänkte karln???

Tror han att om man gormar och är JÄVLIGT otrevlig så får man som man vill??? Och inte tala om hur fan better han sig???

Det hela slutar iallfall med att kassörskan kokade MEN var resonlig och bestämd. Gubben svor och gappade och stormade ut från OK.  

Feg skit som man är så sa man ingenting. VARFÖR frågade jag inte han om han inte var klok?

Ja nästa gång SKA jag hälpa kassörskan.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards