Jag kan allt

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Isabella - 25 december 2012 13:01

Hallå mina läsare!

Julafton har passerat och man har fått bygga på sin smäck ett slag. Mat, mat,mat och fika ,godis och mat.... ja ni alla vet ju hur det ser ut. Men man ska inte klaga för det finns ju dom som inte får fira jul och inte får äta mat pgr av olika andledningar.

Jag ISABELLA LINDGREN har tydligen varit en snäll flicka detta år.

Vi pratade om att inte köpa julklappar till varandra (jag och Micke allså) men så hittade jag lite roliga (men BILLIGA) saker som jag bara var tvungen att köpa. Så var det i gång detta handlande. Men jag höll mig till lite roliga men billiga saker. Såg under sissta veckan har det kommit mer och mer paket under granen med mitt namn på.

Min ÄLSKADE Micke är nämligen världens bästa ,på att hitta på sker och ha kolla på vad man har sagt under året att man vill ha.   

Jag där imot är inte så bra på att köpa julklappar.

Iallfall så var det detta som komme i mina klappar i år.

 

Det ULTIMATA sprits paketet, så nu är det bara att sätta igång med tårtor och annat roligt!

 

Coola muffins formar, en bok (som jag tyvärr redan läst) men jag ska byta den till någon annan, små kött termometrar,en mini mortel, säsong 3 och 4 av Svenska hjärtan OCH

 

....en mystisk chips påse som innehöll chips OCH godis !    Min kille är så förnurligt!!!

Så ni förstår väl att jag är över lycklig och känner att julen har varit jätte rolig.

Juler inte  över än för oss. I morgon ska vi fira jul med mamma och det ska bli roligt. Det var ett tag sen jag träffade  mamma nu. så jag ska skäma bort henne med att laga mat och efterätt.

Ett litet kort på julbordet vi åt igår kanske ni vill se.

 

Idag har jag lyckats sova fram till NIO!!!   Jag är helt chokad över mig själ. Jag brukar alltid vakna kring halv sex och vilja stiga upp. Men inte idag minnsan....hahahahhihihi !

Har i allafall hunnit tvätta, städa och nu ska jag fixa lite mat. Sedan ikväll blir det jobb och det ser jag fram i mot.

I veckan ska jag oxå fundera över hur mitt år ha sett ut och gör en års krönika till er.

Vi hörs vänner !




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards