Jag kan allt

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Isabella - 23 december 2012 19:08

  God dag och God Jul på er!

Hur har ni det i era stugor. Själv är jag ny duschad och jag har hoppat i min one pice   

Jag har inte skrivit på länge, inte för att jag inte ha viljat utan för att jag har inte haft tid och när tiden har kommit har jag lata mig i soffan och typ somnat direkt.

Helt enkelt har jag varit helt slut eller är slut, efter man har jobbat.

Det har hänt en massa roliga saker och jag har tänkt flera gånger sätta mig ner och skriva till er man orken har inte funnits. Ni vet hur det kan vara.

Iallfall så tänkte jag dra en kort lista på dom viktigaste punkterna   

1. Vi har varit till umeå och kollat in Sabaton (tror ni vet det redan) !

    JÄVLIGT roligt hade vi och jag hoppas vi gör om det igen alla inblandade!

2. Jag har blivit överaskad av min man med blommaoch ett jätte fint ljus en dag när jag komme hem från jobbet!

    Det är sådant här som gör att man kommer ihåg igen varför man lever ihop   

 

3. Jag har typ väldens bästa kompisar på jobbet.

   Att vakna och längta till jobbet är inte dumt, och veta att man gör något bra för endel människor.

4. Mindre bra är att snön har fallit något så jävulskt här i Norrlan!!

    Jag gillar inte riktigt snö och dessutom gillar inte "Moppis det heller"

   

Till det bästa som hänt mig nu idag....... MOA har kommit med en jul klapp??!!!  Hon är bara för goooo!

 Micke sa direkt att jag måste kontra detta......   

Vänta du bara Moa .....

Nu mina vänner blir det Bingo Lotto, så nu ikväll när jag vinner stor kosen kommer jag att skaffa mig en egen bloggerska som jag kan betala. Så ni kan vänta er mer inlägg här framöver. Och kommer det inte mer inlägg så vet ni att det inte gick så bra med BINGO LOTTO! '

KRAM PÅ ER OCH HA EN RIKTIG


GOD JUL

 



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards