Jag kan allt

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Isabella - 10 december 2012 13:40

God dag vänner.
Helgen har passerat och himmel vad trevligt jag har haft det. I lördags åkte jag,Mick,Basse,Emeli,Jonas och Wan till Umeå för att se SABATON!
Allså så jävla bra dom var och inte nog med att vi såg dom , utan Rabiter var som förband och dom är jävligt bra dom med. Vi började dagen med lite shopping, sedan hade vi bokat bord på Allstars för att kunna se hockeyn. Och där vart det ju oxå spännande. En riktigt ryssare match. Micke var då helt slut efter matchen:)
För första gången i mitt liv så tog jag en entreco (medium stekt) och jävlar vad gott det var. Jag är ju som en fegis, så detta med rött kött har jag aldrig provat förr. Men nu gjordd jag det och det var ju skit gott. Vänta måste torka mig om munnen....... det rinner snål vatten!
Sedan bar det iväg på sprit drickning lch hårdrock. En fantastisk kombination och gud vad roligt vi hade.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards