Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Ring ring ring, ring telefon ring!

Av Isabella - 9 januari 2013 14:38

Hoj på er.

Idag har man varit som vanligt den där tvätterskan/städerskan som vanligt?! Ibland undrar jag VARFÖR vi kvinnor på våran lediga tid alltid ser saker som inte andra verkar se?

Jag ska ABSOLIUT inte klaga ihjäl mig, med tex tvätten...ingen annan än jag ser att "NU MÅSTE VI NOG TVÄTTA" eller så märker dom det när typ dom inte har några kläder att ha.

Idag har jag oxå ödslat tid på att byta i sängarna ,så nu ikväll blir det mummss filibaba när man ska lägga sig.

Finn nog inget skönare än en renbäddad säng!   

Har oxå mellan tvättningarna hunnit med att kolla in den gammla filmen "Schindler's List" . Vilken fruktansvärd tid detta var. Och människona som genomförde detta.

Otäckt och något världen aldrig glömmer.

Efter vikning och film tittning var jag tvungen ringa en massa samtal....... jag är sååååå less att ta beslut bestäma och ordna saker att jag lixom försöker skjuta det framför mig så långt det går.

JJAA jag vet.... det löns inte för det måste göras i slutet endå.

Så nu tog jag mig i kragen och ringde runt det jag verkligen behövde göra. Känns lite bättre nu och nu funderar jag på VARFÖR jag gör så??   

Medans jag satte mig ner för att skriva till er nu så rulla det en serie på tv. Nämligen True Blood!

Allså ALEXANDER SKARSKÅRD är min dröm prins......  Hur j-a fin är han??? Nä just det ingen kan säga för det finns inga gränser för det!!

 

I mitt nästa liv ska jag bli hans staker..... hoppas han blir sig i sitt nästa liv så han inte blir en bajs,blomma eller ettt handtag !

Nu ska jag klä mig och dra i väg på min Moppis till jobbet.

Hej på er till nästa gång!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards