Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Svajnit... är det nu

Av Isabella - 8 februari 2013 09:16

Tjenis på er.

Idag är det riktigt SVAJNIT kallt ute   

Hur kunde det bli så här kallt? Idag har jag iallfall gjort lite nytta, hunnit fika och ska börja bereda mig psykiskt för att gå till bussen.

Nu skrattar säker en del som vet att jag har inte så hemskt långt till bussen, MEN när man sitter i en varm morgonrock och myser och gör det bara jag vill, är det svart att slita sig och man ska vara ute och traska från kl 13 till kl 21 ikväll.

Nu är vi ju inte ute "pronto" hela tiden i hemtjänsten men en stor del av tiden. Sedan så är det lite spännande idag.

Jag är nämligen utlånad till Norrböle hemtjänst bara just idag   

Man kan se det på två sätt.....

Antingen så vill dom bli av med mig från Moröbacke eller så tycker dom att jag är duktigt och dom vet att jag klarar av att hoppa in så där tvärrt utan inskolning på ett nytt ställe    

Jag väljer att tror att det är det senare. I onsdags så kollade vi in Fotbollen på tv, gick ju inte så hemskt bra!

Igår kollade vi inte hockyn, gick ju inte så hemskt bra heller.

De ENDA höjpunkten från dom här pogramen var när Messi och Zlatan skulle skaka hand i början av matchen.

Jätten mot dvärgen !! Roligt !!

Nä nu vänner som ni ser har jag bytt bakrund. Känndes som man komme till 50-talet förr, grått och trisst. Så nu vart det en Stjärt med godis och lite mer färg.

Nu ska röka,klä mig ohyggligt mycke och kanske smyg sminka mig   

Ha det n u bra till nästa gång så syns vi .....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards