Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Tittar framåt med förväntan!

Av Isabella - 13 februari 2013 09:03

Tjenis penis på er !

Jag kan bara inte låta bli att skriva denna överskrift (penis) för jag tycker verkligen att det är ett roligt ord!

Onsdag idag och jag är SKIT trött!   

VARFÖR? Jo jag har sovit som en kratta inatt. Är som inne i en period där jag vaknar typ 200 gånger på en natt, vrider vänder mig ,kudden är oskön täcket för varmt och gubben envisas med att knäa mig i sidan   

Men men detta kommer att ge mig sig och till helgen är jag SUPER ledig och jag ska njuta av varje sekund.

Vi har redan hunnit till halva februari och nu vannkas det snart kalas i familjen Lindgren.

På en och en halv vecka fyller typ halva släkten år och hos oss börjar vi med våran Rebbe, som fyller 15 år den 19 feb, Micke 41 år den 25 feb och jag och bror 35/42 den 1 mars....

Allt detta inne bär att jag måste köpa pressenter och baka.

 Har inte kolla inte mitt schem men jag bör nog ta mig i kragen och göra det för att kunna planera in bakning.   

Sedan i mars ska vi vara med om något otroligt roligt!!

Vi ska nämligen göra en "HALV ÅTTA HOS OSS"och jag ser VERKLIGEN fram i mot detta. Vi börjar den 1 mars på min födelsedag hos Stina och Nicke och jag förstår det vankas kanske lite kalsa. Vi kommer att ge varandra poäng och vi kommer att lägga 500 kr per par i potten.

Spännande så jag håller på kissa ner mig.....   

Sedan kommer vi att åka mot Piteå för att slappa och mysa på hotell och äta gott. Rebbe kommer att följa med och hon ska få ha med sig en kompis ,så dom kan bada och mysa dom med.

Så det händer mycke här farmöver och jag kan knappt berga mig för farmtiden.

Sedan klappar jag mig FÖRSIKTIGT på axel oxå för att jag fick nämligen en ny rad denna period på jobbet och I LOVIT, för jag trivs verkligen skit bra på jobbet.

Nä nu mina vänner blir det att klä på sig och göra sig klar för jobb och sedan ta in sissa tvätten och dra till stan för att lämna in min fina redovisning jag har gjort för mitt "förvaltaruppdrag" fast jag ska väl inte kanske säga att JAG har gjort den utan min älskade MICKE har hjälp mig att räkna och vipps var den klar   

Jag är lika förvånad varje år den ska göras när han bara trollar fram miniräknaren och lägger ut en massa papper som jag då givitvis har sammlat in och så räknar och räknar och räknar han en kväll och sedan är den klar!!!

BLIR så himmla glad och tacksam för detta för att räkna saker är VERKLIGEN inte min grej!

Får väl bjuda gubben på någon lyxig middag snart.

GLÖMM NU INTE att i morogn är det  Alla    dag!

Man behöver inte köpa saker för att visa uppskattning, utan gör en mysig midag hemma, skriv gulliga lappar och kramas och pussas mycke!! Det ska jag göra och jag tor rjag ska fixa något till mina vårdtagar oxå!! Får se vad jag hittar på......

  

Vi syns sen kamrater.....puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards