Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Hahahah ett till ......

Av Isabella - 26 februari 2013 12:49

Hellå min läsare.

Under feb månad har jag verkligen varit en kass bloggar. Jag har helt enkelt inte haft lust och ork till bloggandet.

Allt kändes så mycke lättare när man jobbade natt. Då fanns det hur mycke tid som helst att blogga på och jag kunde sköta om bloggen. Men jag kommer inte att sluta blogga utan jag ska försöka bli lite bättre. Men man måste ju oxå ha något att blogga OM. Och dom senaste månaderana har jag jobbat och sovit, energin har inte funnits där.

Under denna höst och vinter har jag varit SÅÅÅÅ himmla trött fysikst och psykiskt. Jag ver egentligen inte varför men min energi har inte funnit för något annat än jobb och klara av dom MÅSTEN som finns hemma.

Men jag hoppas att detta vänder snart när det underbara ljuset och solen kommer.

Vilket väder vi har haft under helgen, jag jobbade menddet var otroligt skönt att gå mellan vårdtagaran och bara njuta av värmen. Lördagmorgon åkte jag "Moppis" till jobbet och kan ni tänka er att fast moppis skrek och levde om en massa och ja ghade hjälm så hörde jag små fåglarna.   

Förra veckan fylle min underbara skit unge  15 år och hon var tydligen byx myndig eller vad man säger ?   

Förbannat vad tiden springer iväg. Man kommer ihåg dagen hon kom till världen som igår.

Kalsas stod på agendan och det vart tårta och kakabord.

                     

Lille Billy hade det rätt jobbigt    

Igår fyllde mn älskade gube år. Men ignget kalsa hade vi för han tyckte det inte var värt att fira. Men present fickhan av frun och en massa vaniljesås och smulpaj. Moa och Glenn var förbi och fikade och sedan ska jag erkänna för er att jag somnade kl 20 i soffan och gick till sängen kl22 och sedan sov jag ändra fram till kl 08.30    

Otroligt skönt !!

Nu i helgen går det grand finale av "Halvåtta hos Stina och Nicke"   Kommer at bli super roligt och jag längtar verkligen. Själv har jag inte börja kolla in vad jag ska laga för mat men jag måste nog börja snart.......

Nu ska jag kolla in cyber space en stund sedan börja med lite lamm gryta och idag blir det indisk mat med sting.

Dottern kommer INTE gilla detta.......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards