Jag kan allt

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Isabella - 7 mars 2013 09:15

Tjena mitt bena läsarna.

Hur många hörde igår eller i förrgår om denna debatt om en kille i södra sverige som hade ett kaffe där han inte ville ha barn ! ?   

VAD tycker ni läsare?? Det var en stor respons på detta och han hade få tagit ner sin skylt/lapp för att det insågs diskrimenerande??

Men vänta nu.....på krogar ibland måste man se ut på ett visst sätt för att komma in?, på Eddahallen Här i Skellefteå har man en relexavdelning med varmvattenpool och bastu, där måste man vara över 18 år för att man ska få komma in??

Är detta så konstigit igentligen?   

NÄÄÄ jag tycker verkligen inte det. Djur människor blir portade från olika saker i tid och otid. Och bara för att man är allergisk eller inte så kanske inte alla gillar att sitta på ett fik med barn som gapar,gråter ,springer eller vad nu barnet gör. Sedan kan jag uppleva ibland att det inte alltid är barnen BARA som stör utan oxå föräldrar som springen efter gapar och ska som låssa ha pli på sina ungar.

Jag tycker då att alla som öppnar ett företag ska få ha sitt eget koncept och om man inte kan vara där och fika som barnfamilj finns det ju hundratals andra fik att gå till.

Barn är härliga och ska få stoja och vara barn, men kanske inte jämt typ 24/7.

Man behöver väl inte se det som diskriminering?? Varför bara inte se det som ett kaffe man går till när man vill ha lung och ror och ta en kopp kaffe.

Kan jag få några rekationer på detta nu...vad tycker ni läsare?   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards