Jag kan allt

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Isabella - 14 mars 2013 13:26

Tjolla hopp på er alla läsare.

Idag är det en sådan där dag då det jävlas lite bara , bara så där lite så att man blir störd men det är så jävla lita att man får verkligen inte klaga..... vet ni vad jag menar....?

Som tex klev upp fast jag egentligen var ledig idag, för att tvätta, skjudsa gubben och sedan gumman.

För några dagresedan brände jag mig rent ganska lite på fingret, men ont gjorde det och jag har hafte en ordentlig blåsa. Nu har den gått sönder och det gör inte så onte men det skaver lite då och då när jag använder pekfingret...och hur ofta tror ni man användet det??? TYP JÄMT   

 

Sedan derog jag på mig sockar och vad händer...jo tår böveln tittar fram, men jag orkar verkligen inte byta ...VARFÖR???? för jag är skit lat.

 

Avig är den oxå ....

Sedan pratade jag men en vän idqag som jag inte prata med på läng, Han frågade hur det var och jag svarade så här.

- Jo här är det helt som vanligt....man ska försöka äta nyttigt ,röra sig mera och så ska man försöka sluta röka oxå..... ALLSÅ HELT SOM VANLIGT!   

Man är ju rent skratt retande iblan. Men då kanske in förstår varför detta negativa lätet på mig.

Jag håller på att FÖRSÖKA SLUTA röka. Nu vet jag att typ alla säger...ja nu igen..?? Blir hon aldrig trött på detta....

JO det blir jag ska ni veta, men det är väl bättre att försöka en att inte försöka. Sedan lovar jag INGEN ingenting... jag ska FÖRSÖKA så ni  vet....så kom inte och säg om jag börjar om igen, typ ....ja men hade du inte slutat???

Men jag är inne på mitt tredje dygn nu och detta ska vara det jobbigaste säger dom.

Ja typ kanske det känns så just nu, men det går över det vet jag , bar jag håller mig från en massa godis och tjafs.

För annars så blir dom här valkarna större en vad dom är nu, och det vill jag verkligen inte.

 

Näää egentligen är det små pytte små lyx problem och ingenting att bry sig om. Nu ska jag försöka göra Crepps till mina familjem meddelemar och ladda inför hockeyn. Om jag kan hålla mig vaken.

En bättre dag i morogn det lovar jag.......


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards