Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 11 februari 2016

Typiskt tjejor ......

Av Isabella - 11 februari 2016 14:10

...... så tänkte nog killen som og i mot mig på Elgiganten idag.

I fredags bloggade jag sist och sedan startade vi inte datorn förrän söndagskväll OCH då så hade den bestämt sig för att inte fungera eller snarare tangetbordet skulle inte fungera    Micke som är RÄTT bra på fixa och leta igen fel höll på halva måndagen för att spåra upp felet och försökte med näbbar och klor för att fixa detta.

Men förgäves..... han meddelade mig att, du måste nog lämna in den.

Jag tackade vänligt för att han provat och tänkte att det är lugnt för jag har u kvitto och garanti kvar.

Idag packade jag ner dtorn i min ryggsäck, klädde på mig alldeles för mycket kläder och tog med mig Doris och Micke och promenerade till Elgiganten.

Väl inne i butiken så berättade jag mitt problem och bedyrade att jag verkligen inte varit oförsiktigt eller har haft den i golvet, utan att den slutade bara vilja skriva.....  

Okej sa den trevliga killen och kliade sig i håret. Han slog igång den och helt plötsligt gick det skriva igen....????

Men vad i böveln nu då??

Jag konstigt sa han, men det verkar funka.....

...men se man på fan sa jag......vad konsitigt...... och kände mig rätt dum dum.

Men ok sa jag jag går hem igen och blir det problem igen så återkomemr jag. Traskade ut igen där Doris och Micke stod och väntade.

Så nu så fungerar alltigen och jag fick känna mig så där dum som en tjej som inte provat något själv eller som inte fattar mig på datorer.

Men sådant är livet.

Nu kan jag inte skriva mer för att Doris envisas att ligga i mitt knä och både datorn och hon ryms inte. Så jag väljer henne framför datorn och återkommer till er lite senare.

På återsende vänner   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards