Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Jag VS Jag !

Av Isabella - 6 maj 2014 07:12

Poooww    Jag är tillbaka! Nästa en vecka har gått och jag har hunnit vara på bootcamp igen igår ! Förbannat trevligt, och jag lurade med mig dottern oxå. Kan säga direkt att denna gång har jag inte lika ont som förra gången. Känns riktigt bra och jag ska idag försöka ta mig till gymmet och löpa lite så jag lättar upp lite i benmusklerna.. Jag har nu starta en tävling!

En tävling mot mig själv, mitt oreoligt dåliga betende.

Jag har förstått att mitt snacks beronde är så starkt att jag måste försöka se mig som två personer. Jag den goda som vill sluta och bli lite nyttig och hurtig, men sedan tar nästan alltid det "dumma" behovet över och säger till mig att det är bara denna chokladbit elle bara denna dag gör ingeting !   Men denna enda dag dag blir ofta varje dag och så står man där efter en vecka ,månad och tänker varför man inte bara kan sluta.

Så nu har jag börjat bli skitsofren. Men på ett bra sätt. Jag mot Mig och jag ska verkligen försöka prat med mig själv (HÖGT) och behöver jag slå mig själv på käften så kommer jag att göra det !

Nu nog pratat om detta ämne. Till vad som hände i helgen.

Jag och Micke hoppade in i super bilen och drog mot Umeå.

Vi hade som uppdrag att äta gott , sova på hotell och fara på en jätte loppis   

Tre enkla skaer att genomföra och det gick PERFEKT. Vi började lördagen med lite seconhand butiker.

Jag fyndade jävligt mycket. Ett par jeans,blus och en stickad tröja för  hela 85 kr   

Det blev nog helgens fynd. Sedan var vi och åt på kvällen på ALLSTAR. Jäkligt gott, men min köttbit var lite för mycket stekt. Den blev lite för torr. Men dåligt blir det ju aldrig.

Efter middagen hände något som vi gärna hade kunnat skippa !

Micke beställde in en " BloodyMary" för att han ALDRIG hade smaket en. Men herre gud !!!

Nu vet vi varför han ALDRIG hade smakat en. Direkt kan fick den och drog ett litet sipp ur sugröret fick jag detta. . . .

-Om vi säger så här. . . . .detta kommer att ta tid !   

Jag sippade oxå och HERRE GUD så jävla dålig drink? Jag vet inte riktigt varför man har kommit på denna drink? Och vid vilket tillfälle det är tänkt man ska dricka den? Den smakade tomatpure, med lite tabaco och salt ! FY FAN !! och det var som att dricka en tjockare soppa !

Så mina uppmaning till er alla är att beställd då inte en BloodyMary för det smakar rent ut av

BAJS    

Sedan blev det sängen och dagen efter var vi på STOR loppisen.

Jag hittade inte något specielt, en fin flaska som jag ska dricka vatten ur, limpa ,mjukbröd och hallonsylt.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards