Jag kan allt

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Isabella - 19 maj 2014 15:19

Tjo ho på er alla glada ! (jag är oxå glad   )

Måndag och jag har piskat igång kroppen och skallen. Helgen helgen helgen . . . . vojj vojj . . . .

MÖHIPPA   för min älskade genom snälla vän Lydia har gått av stapeln.

Vi började med ett Power African danc pass. Jag som ändå har tränat rätt flitigt den senaste månade tänkte ju att, detta kan ju inte vara så himmla jobbigt. Och det kanske det inte var, MEN mina röv muskler fick sig en omgång   I söndags hade jag en ganska riklig träningsvärk! Efter Dancen blev det mingel, tills vi åt på Calles och sedan började festen.

Vilken lyckad fest det var. Mycket trevligt folk och mycke dans. Vi fick till och med killarna att strippa för oss tjejor   !

Dom trodde det var en tävling, men grejen var ju att vi tjejor inte klädde av oss som dom. Jävligt lätt lurade dom där killarna   

Sedan vart det utgång och ja det slutar ju bara på ett sätt. Mycke shots och dans. Jag hade även turen och träffa min mys Stina(och många andra trevliga männikor). Givetvis slutade vi kvällen/natten med VÄRLDENS starkaste kebab.

Så söndagen blev en stilla dag med, mycket  vatten, en prommis, grillat och soff häng.

Nu är det måndag och jag är snart inne på vägnings datumet. Så nu i veckan kommer jag att kämpa lite extra. göra lite fler situpps än vanligt, löpa lite längre och tänka mig för vad jag stoppar i munnen.

Den 1 juni är det vägning och mätning och jag är jävligt spänd på siffrorna. Så nu varar jag upp tempot och kör fullt ut. Idag blir det vå träningpass och i morgon blir det oxå det. Eller ja jo. Jag ska träna på morgonen och sedan ska vi med jobbet på Boda borg på eftermiddagen.

Så jag får väl se till att ta i lite extra på Boda Borg.

Förr fick jag aldrig vara med på dom jobbiga cellerna( dom var tvungen vara lite tränad för) för jag orkade aldrig hela cellen och fick alltid skäll för jag förstörde   

Men nu i morgon får jag väll försöka ta i ordentligt.

Nä nu måste jag försöka hinna tvätta klart, laga mat och damsugen innan kl 17.30 då jag åker på bootcamp ala johanna!

Ha nu en rikigt solig dag i dag och tänk på att vi alla behöver ett gått skratt i bland   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards