Jag kan allt

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Isabella - 14 maj 2014 19:46

Allså hallå mina läsare !

Nu sitter jag här och kl har blivit kvart i åtta redan. Vart tog denna dag vägen? Klev upp idag med en skönk känlsa att jag BARA jobbade till kl 11.45

Men den glädjen dog direkt när jag komme till jobbet och insåg att NÄÄÄÄ jag har kollat fel, jag jobbar till kl 15.00

Okej nu är det inte världs länge, men jag hade ställt in mig på att fara och träna då.

Men felxibel som jag försöker vara så åkte jag endå efter jobbet och träna. väl hemma hets stekt jag plättar. Och för första gången hände något kontigt med plättarna.   

Det var att dom var bubbliga?? Hemskt kontigt bubbliga? Men en då var dom goda och vi lyxade till med lite grädde oxå.

Sedan efter maten pockade rumpan på att nu ska vi ha avlastning och det skedde. Sedan diskade jag bort mycket motvilligt. Efter det bläddrade jag i min telefon och tänkte

-Nu ringer jag någon jag inte pratat med på länge, mendans jag röker i lugnan ro. Men vad händer?

Jo det pling plongar på dörren och inte stegar min svåger Basse.

Fan vad svåger låter gammalt och tråkigt. Och det är ju inte min svåger Basse. Han var gräs änkling och ville hälsa på sin storebro. Men Storebrorn var ju inte hemma. För han har turen att få jobba över OCH äta skräpmat (jävligt avis)   

Jag och Basse slog oss ner i soffan snick snackade en stund och komme inte fram till något som gör världen bättre. Men jag har vissa lösningar i bakfickan.

Sedan drog han vidare som en lodis och jag fick ÄNTLIGEN tid för mina naglar. Jag har nämligen idag hunnit köpa lite nagelack och hår färg. Så nu sitter jag är i svettiga träningskläder, med fina naglar och jävligt sugen på att färga håret   

Jag vet att min andra hälvt alltid klagar när jag har färgat håret. Inte på håret utan på at tjag alltid lyckas drälla färg och tjafs runt mig i badrummet. Men jag ska säga er att det är inte så förbanndade lätt att färga håret själv.

Och när man inte har en hel kompis arme som som GÄRNA ställer upp på att hjälp en så måste man göra det själv.

Nu ska väl saningen fram också fram att jag har inte frågat någon om detta.

En riktigt SLARVA reder sig själv är det väl?

Så nu gott folk ska denna tant ta och träda in naken i badrummet och börja färga hår.

Så ha en trevlig kväll på er alla.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards