Jag kan allt

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Isabella - 26 maj 2014 14:25

Hoj hoj på er allihopa.

Måndag IGEN, fasen vad dagarna bara springer iväg. Tycker banne mig det är måndag hela tiden   

I veckan har ni ju sett hur jag har nått ett mål. Och det målet har jag nu gjort flera gånger.

Ifredags så skulle vi ha främande av Stina och Nicke, MEN innan dom komme så skulle vi tydligen ut och springa en runda jag och Micke. När vi springer så springer vi förbi Stina och Nicke och denna gång var dom ute på gården med vätska till oss. Små fina shots glas med genomskinlig vätska.

Micke första tanke var. . .

-FAN vad snål dom är om vattnet ??    Jag sa . . . .  

- Visst är det vatten ?  Stina skrattade. . . .

-Näää det är ju Mintu coco.   

Ja ha det var bara att svepa och springa vidare. Ska tillägga att vi ficke med oss en vatten oxå.

Jag vet väl inte riktigt om jag ska fortsätta att ta en sup när jag springer, kändes som kroppen inte vill springa mer utan bara festa vidare. Jag lämnar nog drycken utanför motionen hädan efter. Men det var verkligen en rolig grej. Och vilken roligt kväll vi hade. Vi käkade och glömde bort efterräten jag hade gjort. Vi spelade spel och jag och Stina var ÖVERLÄGSNA killarna.

Vi drog sedan ut och spelade Siffer Kubb. Himmelens roligt och vi fick sällskap av Jörgen,Emelie och Mange oxå.

Vi lyckade oxå smaka världen strkaste sprit, och världens starkaste chips.

Allt detta i kombenation ,framkallade då dagen efter svidande röv.   

Lördag blev en lat och lätt motions dag. Vi var först ute och cyklade och kollade in olika loppisar, och efter den delikata middagen ,tog vi oss en prommis på 40 min. Avslutade kvällen med en jävligt dålig film som jag lyckade sommna till.

Och hipps vipps så skulle man och jobba kl 12 på söndagen   

Men innan jobbbet han jag och Micke fara och rösta.

Alla mina förslag gick igen har jag upptäckt idag.

Fi i Eu-plamentet och ett ringande NEJ till något himmla bro bygge.

JAG SER MIG SOM EN VINNARE IDAG !   

Idag har vi tydligen fått tillbaka vintern igen. Kallt, blåsigt och ,jävligt blåsigt igen. . . . jag hartar verkligen blåst.

Har därför varit på gymmet i dag efter jobbet. För jag orkar inte springa runt a-torp om det ska blåsa så här himmelens mycket.

Ikväll är det bootcamp och jag vill fara med jag HATAR verkligen blåst   

Men jag måste väl förmodligen skärpa mig och inte använda blåsten som ursäkt. Så troligen puttrar jag upp dit, tränar och far hem och stupar i soffan.

Så nu mina vänner ska jag bar lata mig fram tills bootcamp.

Hoj på er




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards