Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 15 december 2021

Jag vill tacka.....

Av Isabella - 15 december 2021 09:21

......alla fina meddelanden jag fått från mitt inlägg igår. Det känns hoppfullt och jag tänker att om jag lyckats sluta röka och äta godis bör jag kanske klara detta oxå. Men jag vet hur jag fungerar och hur ett beroende fungerar och det är ett jobb man aldrig slutar jobba på. Men jag tar ett steg i taget och en dag i taget. Förr när jag gick på AA så fick jag lärar mig att aldrig lova någon att jag ALDRIG mer ska dricka, för det kan man inte veta. Om man gör det så leder det oftast till mer skam och ångest att man inte fixar det och sviker nära och kära. Men så länge man försöker har man en större chans att lyckas.
Nog ordet om det nu. Iallafall i helgen träffade jag min vän Ida och hon tipsade mig om en tjej som gör Dreams ?
Jag har typ alltid varit as taggad på att ha det. Så nu har jag skrivit till denna tjejoch hoppas på svar.

Hur jäkla snyggt är det inte ...? Jag är över taggad på detta.
Idag har jag utbildningar hela dagen. Så det är jag och datorn som ska hänga idag. Ikväll ska jag och Micke fara och spela padel. Det är tyå två veckor sedan vi var iväg sist. Förra veckan hade jag lite problem med ryggen, men det är bra nu, så inga ursäkter längre. Det värsta är att alla banor är bokade. Jag har inte boll kontroll jämt och har en ofrivillig talang att skjuta ut från våran barna och in på någon annans barna. Sjukt irriterande att måsta stå om be om att få tillbaka bollen flera gånger under passet.
I helgen går start skottet av julfirande. Vi ska till pappa och Kerstin på lördag och det känns mysigt. Jag längtar verkligen till julafton, maten, sällskapet och givetvis så ska jag ju få äta lite godis.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med hunden och invänta mina personer jag ska utbilda idag.
Hoppas ni alla får en fin dag och åter igen tack till alla er som skicka så fina meddelande till mig igår. Jag känner hopp och tro på mig själv ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards