Jag kan allt

Alla inlägg den 6 mars 2024

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54

Hej på er.
Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen.
Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men när dom undersökte mig med en kamera så hittar dom fler ligament som hade slitits av och dom var för fransande och i för dåligt skick för att sy ihop. Så det blev en helt annan lösning. Hon sågade av mitt ben i armen och kortade ner armen ca3mm, filade till ligamenten och lagade dom och sedan har dom skruvat ihop armen igen med några plattor. Så ingreppet blev större än vad som var tänkt. Att ligga vaken under detta ingrepp var både jobbigt och lite otäckt. Att känna vibrationerna när dom sågar av benet var inte jätte roligt, men jag härdade ut och allt gick bra. Så nu är jag gipsad och har helt plötslig en bruten arm. Ont ??? Ja som fan....
Har fått med lite morfin som jag kan ta när det blir för jävligt. Nu bara vila och hoppas detta läker fint och att jag inte får några bestånde skador. Men jag är glad detta är över och operationen är gjord.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards