Jag kan allt

Alla inlägg den 7 mars 2024

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä sig med en arm är som en komedi. Men jag hittar sätt att lära mig och det största problemet är att kunna ta på sig en jacka. Tacka högre makter för att kardborrband är upptäckt, för att dra upp en dragkedja är typ omöjligt med en hand. Idag har jag kletat smör överallt, men tillslut fick jag ihop 2 smörgåsar. Nu blir det att ta mig en promenad till stan för att lämna mina sjukintyg till kommun. Jag känner att detta kommer gå bra och när jag är klar med detta gips, så kan jag skriva höger OCH vänsterhänt.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards