Jag kan allt

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Isabella - 17 juni 2009 05:51

Än lever jag men det är knappt, det blir som psykiskt när man är trött, jag tänker bara på min härliga säng där hemma. Fantiserar hur sköt det är att krypa er under täcket. Men det är nära nu, bara tre timmar kvar.

Av Isabella - 17 juni 2009 00:32

Sitter på jobbet just nu och kl är inte mer än halv ett. Är trött så jag håller på att död och hungrig är jag oxå. Fan jag har många timmar kvar av det här passet. slutar inte förrän i morgon kl nio, fattarinte hur det här ska gå?

Idag komme jag slutade jag vid halv nio på morgonen och då begav jag mig hemåt, men innan jag for hem körde jag förbi min man för att tvär prata med han om idag. Han jobbar som takläggare. Allså ganska sexig är han när man ser han jobbar och har sin arbetskläder på. Men efter det for jag hem och gjorde iordning frukost. Dottter min vaknade när jag komme hem, så hon komme upp. När jag fikat klart så var jag på väg i säng när telefonen ringde. Och det var posten som hade ett paket till oss, som dom skulle komma förbi med. Vi har nämligen köp ett Wii och det var det som komme. Så jag var tvungen att vara vaken tills hon komme och lämnade det. När det var klart så la jag mig och kännd hur kissnödig jag var, men jag tänkt om jag bara somnar nu så går det över. Men det gjorde det inte, så upp igen och gå på toa. La mig igen och vid den här tidpunkten var nog kl närmare tio. Lyckade somna till kl tolv när min dotter undrade varför inte pappa kommit hem på lunch. Hon ville ju koppla in Wiiet och spela hon. Då ser jag att han har skickat ett meddelande om att han inte kommer hem på lunch. Kunde inte somna igen så jag klev upp och tog en varm dusch. sedan rullade dag på rätt bra. Jag och Micke var och uträttade en sak idag vi kl halv fem, tvärr kan jag inte säga just nu vad det var men det kommer.efter det for vi och kollade på Becca för hon hade fotbolls match. Dom van.....Grattis gumman. Hon var faktiskt SKIT DUKTIG idag.när matchen var klar var kl ca halv nio och då var det ju dax för mig att fara och jobba. Så när jag tänker efter så förstår jag varför jag är SKIT TRÖTT......

Får alla skylla mig själv.

Hej då

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards