Jag kan allt

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Isabella - 16 januari 2011 17:15

Hej mina trogna lasare. Idag ar det sondag och vi ar ratt slitna efter gardagen. Kanske det vart ett eller tva glas for mycke, men trevligt hade vi. Vi ar tillbaka i SAntiago efter en vecka hos mamma i sodra chile. Vi har haft super tur med vadret. Det har legat mellan 28-35 varje dag. Foton har vi tagit i sinnet oxa. Men det ar lite bokigt att ladda upp dom har sa dom far ni nar vi kommer hem. Vi har traffat en massa trevliga manniskor och fatt manga nya vanner. Vi har aven lagat en del mat nar vi har varit har och fatt dom att smaka. Allt har varit super bra, men nu vill vi hem...  

Imorgon gar planet kring tva fran chile. Vi borjar med langresan, och sedan tar det 4 timmar fran Madrid till Stockholm och sedan en timme hem till lilla Skelleftea. Tyvarr sa far vi vanta i 8 timmar i Stockholm inna vi kan fara , men det ar okej for oss. Na nu ska jag vara lite trevlig med min sysster sa syns vi nar jag kommer hem.

Manga kramar pa er alla..... nu kommer vi     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards