Jag kan allt

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Isabella - 20 januari 2011 10:47

Hej och god dag mina läsare. Nu har jag kommit hem och varti hemma i en dag. Vi är otroligt trötta. Men det går över. Vi har lyckat tvätta bort alla kläder och gjort allt vi ska. Resan hem var hemsk. Allså fy fan när man bara vill hem.   Vi började med den långa resan på 13,5 timme som vart lite längre, för att vi var tvungna åka runt Brazillien  för ovädret. Sedan vänta ca 3 timmar i Madrid och därifrån tog det 4 timmar till Stockholm. ALLSÅ dom sissa två timmarna trodde jag att jag skulle bli galen....   Det var nog dom längsta timmarna i mitt liv. Sedan väl i stockholm vid två på eftermiddagen så vart vi tvungna vänt i 8 timmar på planet till Skellefteå.......  Men hem kom vi och aldrig har man varit så glad av att få lägga sig i sin egen säng. Igår tvättade vi och stökade och idag är en vanlig dag. Har suttit med bilderna ett tag nu så här kommer det ni vill se. Lite från resan.

Första dagen vart det mussel soppa......inte så gott men jag provade   

 

Mitt inne i centrum andra dagen i Santiago 

Pablo cyklar på sin coola cykel.

 

En resturang vi åt på( såg väl ut kanske som ett tvätt rum) men gott var det

  Grillning med Pablo. Då använder man hårtork   Fest hos några kamrater till dom

Bad i polen ,var jätte skönt när temperaturen låg kring 32-35 grader.

En vilodag i en jätte stor park. Vi vilade och bara mös pös


      

Men systers nya hund....gull gull var den

  

Middag, Rebbes önske mål. Spagetti och köttfärssås. Var omtyckt

 

Hos Davids mamma. En dag sov vi där.

 

Grillning stod på schemat och gott var det.

 

Sen tillbaka till Sandra och få träffa brossan. Den sissta helgen vart hår men rolig.

 

På väg hem, helan och halvan....hihihih                      

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards