Jag kan allt

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Isabella - 31 januari 2011 17:54

Men allså, är dagarna för korta?? Det känns så när det gäller denna blogg just nu. Känns som jag försonar den hela tiden. Men nu är jag här och vad har hänt då? Ja en hel del. Bil skrället har NOG vikt in sina åror nu??   Jag säger nog för att jag vet inte om Micke kan göra någon typ av konstgjord andning på den, men jag tror inte det denna gång. Så just nu i denna sekund sitter han och kollar in nya bilar. Så vi får väl se vart detta slutar.   Idag tog jag mig i den TRÅKIGA kragen och for på gymet med Jessica. Var verkligen behövligt. Jag började lungt 10 min rask prommis på bandet och sedan styrketräning. Känndes faktiskt bra efter åt. Tror att jag blir tvungen att gå i morgon oxå   

Har dessutom en hemlighet som jag vill berätta men jag tror jag ska vänta en stund till ......

Idag har jag jäktat runt hela dagen tycker jag. Började morgon med gym, hem och fara och handla, visa bilder för Jessica, iväg och ha personalmöte i Byske, hem laga middag, iväg och köpa en routor till jobbet, hem och nu är jag här. Ska sova nu en stund och sedan jobbet som kallar. Känns som timmarna inte räcker till.   

Om ni vill veta så har jag en NY popcorn krydda....hihihi BUTTER !!!

SUPER GOD SKA NI VETA.....

  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards